اسلوونی, سرمایه گذاری در اسلوونی, وبلاگ

سرمایه گذاری در اسلوونی

مهاجرت به کشور اسلوونی، اخذ ویزای اسلوونی و دریافت اقامت دائم اتحادیه اروپا
0
(0)

اقامت دائم اسلوونی از طریق سرمایه گذاری | انواع روش‌های سرمایه گذاری | مدارک مورد نیاز 

یکی از بهترین راه‌های دریافت اقامت دائم اتحایده اروپا شینگن از طریق سرمایه گذاری در کشور اسلوونی می باشد، این کشور با داشتن اقتصادی پایدار و موقیعت جغرافیایی خوب به یکی از مراکز برای سرمایه گذاری و دروازه‌ای برای دریافت اقامت دائم شنگن تبدیل شده است، ما در این مقاله به شما انواع روش های سرمایه گذاری در کشور اسلوونی و مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای سرمایه گذار و هزینه لازم را معرفی می‌نماییم پس همراه ما باشید.

مقدمه

کشور اسلوونی از شمال با اتریش از غرب با ایتالیا در شمال شرقی با مجارستان و در جنوب شرقی با کرواسی مرز مشترک دارد، همانطور که گفتیم تاریخ این کشور مملو از لشکر کشی می باشد به طوری که در قرن هفتم این کشور تحت حاکمیت باواریا بود و پس از آن در قرن سیزدهم میلادی تحت سلطه حکومت اتریش و مجارستان در آمد، کشور اسلوونی در قرن نوزدهم جزیی از کشور استالیا شد و در قرن بیستم تحت حاکمیت پادشاهی یوگوسلاوی در آمد.

کشور اسلوونی در زمان جنگ جهانی دوم بین سه کشور ایتالیا، آلمان و یوگوسلاوی تقسیم شد ولی توانست در سال 1991 استقلال خود را بدست آورد و به یکی از اقتصادهای رو به رشد و پویا در اتحادیه اروپا شینگن تبدیل شد، پایتخت کشور اسلوونی شهر لیوبلیانا است و زبان رسمی این کشور اسلونیایی است البته زبان دوم این کشور را میتوان به ایتالیایی دانست

📌 سفر به کشور اسلوونی

شرایط اخذ اقامت کشور اسلوونی از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کشور اسلوونی می تواند از طریق ثبت شرکت باشد یا از طریق خرید ملک این امکان صورت بگیرد، در هر دو روش فرد میتواند بعد از گذشت 5 سال اقامت دائم کشور اسلوونی را دریافت نماید.

به طور کلی هر شخص تبعه خارجی می‌تواند مهاجرت به اسلوونی از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری داشته باشد و در کشور اسلوونی شرکت ثبت کند و پروسه ثبت شرکت برای تمامی اتباع اتحادیه اروپا، سوئیس و کشورهای ثالث یکسان است. اشخاص، بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در کشور اسلوونی شرکت ثبت کنند؛ نوع این شرکت، بسته به نیاز ثبت کننده شرکت، می‌تواند LTD، LLC و یا PLCباشد.

لازم به ذکر است که اتباع کشورهای خارجی با ثبت شرکت و سرمایه گذاری در اسلوونی، می‌توانند از دولت این کشور، اجازه اقامت دریافت کنند.

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسلوونی یکی از طرق اخذ اقامت در اروپا می باشد و بسیاری از متقاضیان مهاجرت به اروپا به جهت کسب تجربه و کار به دنبال راهی برای سهل الوصول در باب اخذ اقامت در اسلوونی هستند. سرمایه گذاری در اسلوونی از طریق راه اندازی ثبت شرکت امکان پذیر است

و پس از پرداخت مالیات های مربوطه و اداره شرکت به مدت پنج سال به اخذ اقامت منجر میشود که با عنوان اخذ اقامت اسلوونی از طریق سرمایه گذاری و یا اخذ اقامت اسلوونی از طریق ثبت شرکت امکان پذیر است برای مثال اگر یک شخصی دارای سرمایه ای می باشد تمایل بسیار زیادی به سرمایه گذاری در خارج از ایران می باشد و در این مسیر هزینه هایی را صرف می نماید.

مزایای اخذ اقامت دائم کشور اسلوونی

  1. امکان سفر بدون نیاز به ویزا به 27 کشور عضو اتحادیه اروپا شنگن
  2. دسترسی آزاد به بازارهای جهانی و کسب و کار بین المللی
  3. توانایی افتتاح حساب در بانک های جهانی بدون محدودیت
  4. دریافت وام بانکی از کشور اسلوونی با بهره بسیار پایین
  5. توانایی خرید ملک در اتحادیه اروپا و شنگن
  6. داشتن امکان آموزش رایگان برای فرزندان 
  7. دسترسی به امکانات درمانی رایگان 

ثبت شرکت در کشور اسلوونی

یکی از راه های سرمایه گذاری در کشور اسلوونی از طریق ثبت شرکت است،وجود چراگاه های سرسبز در حاشیه رشته کوه آلپ باعث رونق دامپروری در کشور اسلوونی شده است، در قسمت شمال غربی این کشور وجود معادن بزرگی از جیوه در کنار داشتن مکان های دیدنی و آثار باستانی بسیار متعلق به قرون وسطی باعث پایداری اقتصاد و افزایش روز افزون سرمایه در این کشور شده است.

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسلوونی یکی از طرق اخذ اقامت اروپا می باشد. با راه اندازی یک شرکت متقاضی می تواند اقامت اسلوونی را بدست آورد. پس از ثبت شرکت در اسلوونی مالیات های مربوطه باید پرداخت شود و شرکت به خوبی اداره شود. بعد از آن به مدت پنج سال اقامت اسلوونی دریافت میشود. البته قوانین تجارت باید به درستی رعایت شود تا متقاضی دچار مشکل حقوقی نشود. اقامت اسلوونی ابتدا یک ساله است اما با رعایت نکات بالا به اقامت ۵ ساله منجر می شود. پس از ۵ سال اقامت، می توان درخواست اقامت دائم اسلوونی را نمود.

روند ثبت شرکت در اسلوونی به این شکل است که اول افراد ثبت شرکت می نمایند و بعد از آن درخواست اقامت می دهند و بعد از اخذ اقامت اسلوونی، سال به سال می تواند آن را تمدید نماید تا بعد از ۵ سال اقامت دائم دریافت نماید. اسلوونی جزء کشورهای ارزان اروپا می باشد. کل هزینه ی ثبت شرکت و راه اندازی آن و گرفتن کارت اقامت ۵۰ الی ۶۰ هزار یورو است. حداقل میزان سرمایه گذاری برای اخذ کار و دریافت اجازه ی اقامت اسلوونی، ۵۰.۰۰۰ یورو و حداقل سهام اجباری در شرکت ۷.۵۰۰ یورو می باشد. دریافت اقامت اسلوونی از طریق ثبت شرکت حدود ۶ ماه طول می کشد.

مزایای دریافت اقامت اسلوونی از طریق ثبت شرکت 

  1. عدم نیاز به استخدام کارمند اسلوونیایی
  2. سرعت بالا در روند ثبت شرکت در اسلوونی
  3. موقیعت اقتصادی و جغرافیایی بسیار خوب این کشور
  4. اقتصادی پایدار و رو به رشد
  5. امنیت بالای اقتصادی 
  6. سطح بالای رفاه اجتماعی
  7. امکان تحصیل رایگان برای فرزندان
  8. دریافت ویزای پیوست برای همسر و فرزندان زیر 18 سال

مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسلوونی

  1. اصل و کپی پاسپورت با جداقل 3 ماه اعتبار و 2 صفحه خالی
  2. فرم های لازم برای ثبت شرکت در اسلوونی
  3. اصل و کپی تاریخ تولد (در داخل شناسنامه ایرانی)
  4. آدرس دقیق محل زندگی به همراه یک قبض (آب، برق یا غیره)

پس از آماده کردن مدارک لازم، برای شروع پروسه ثبت شرکت و سرمایه گذاری در اسلوونی ، شخص باید مهاجرت به اسلوونی از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری داشته و به کشور اسلوونی رفته و از آن جایی که اتباع ایران برای سفر به کشور‌های اتحادیه اروپا و منطقه شنگن نیاز به ویزا دارند، این سفر باید با ویزای توریستی انجام شود.

پس از رسیدن به کشور اسلوونی و ثبت شرکت مورد نظر، شخص باید به ایران بازگردد و از سفارت اسلوونی در تهران، درخواست اقامت اسلوونی از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری کند.

لازم به ذکر است که برای ثبت شرکت وسرمایه گذاری در اسلوونی ، راه دیگری نیز وجود دارد که شخص بدون سفر به کشور اسلوونی شرکت مورد نظر خود را ثبت کند و آن هم، دادن وکالت به یک وکیل است تا این کار را برای وی انجام دهد.

انواع روش‌های سرمایه گذاری در اسلوونی

 

نظر شما نصبت به این مقاله ؟

به نوشته ما امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی 0

تا حالا رأی نداده‌اید، اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌نمایید.

1 نظر در “سرمایه گذاری در اسلوونی

  1. سحر گفت:

    خیلی کشور زیباییه من دربارش چند جا خوندم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *