ویزای نمایشگاهی

نمایشگاه ساختمان لندن

نمایشگاه ساختمان در کشور انگلستان در سال 2024
5
(1)

نمایشگاه ساختمان لندن 

نمایشگاه London Build یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در صنعت ساختمان است که بزرگان عرصه ساخت و ساز و عمران در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. این نمایشگاه هر ساله در شهر لندن در کشور انگلستان از تاریخ 30 آبان (20 Nov) الی 1 آذر (21 Nov) ماه تشکیل می‌شود. اگر شما در صنعت ساخت و ساز مشغول به کار هستید و به دنبال فرصتی استثنایی برای شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی می‌باشید این مقاله برای شما مناسب است. ما در این مقاله به بررسی نمایشگاه ساختمان لندن و نحوه شرکت در نمایشگاه ساختمان لندن و همچنین معرفی راه دریافت ویزای نمایشگاهی و یا ویزای تجاری کشور انگلستان می‌پردازیم پس همراه ما باشید.

نمایشگاه ساختمان لندن دارای یکی از بزرگترین گردهمایی صنعت ساختمان است که در آن بیش از 500 سخنران در 8 مرحله کنفرانس و گارگاه های آموزشی CPD تشکیل می‌شود. این نمایشگاه بیش از 350 قرفه وجود دارد که مهمانان مشهور که در زمینه ساختمان فعالیت دارند در آن شرکت می‌کنند و این نمایشگاه یک فرصت خوب است برای شما تا بتوانید پل ارتباطی خوبی با این افراد برقرار نمایید.

نمایشگاه ساختما فرصتی است که شما می‌توانید به آخرین تکنولوژی‌ها در زمینه ساخت و ساز پی ببرید در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنید و شاید بتوانید از طریق این نمایشگاه پروژه‌ای را نیز بدست آورید. هر ساله بیش از 30.000 بازدیدکننده ثابت که شامل پیمانکاران، مهندسان و ناظران، معماران و متخصصان صنعت ساخت و ساز در این گردهمایی شرکت می‌نمایند.

نحوه شرکت در نمایشگاه ساختمان لندن 2024

اگر می‌خواهید در این نمایشگاه بین المللی شرکت نمایید و از این فرصت خوب بهره‌مند شوید کافیست فرم زیر را پر کنید و اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید، پس از ارسال فرم کارشناسان ما جهت ارزیابی و معرفی شما و آشنایی بیشتر با روند اخذ ویزای تجاری انگلستان (ویزای نمایشگاهی) با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات را برایتان ارائه مینمایند.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای تجاری انگلستان

انواع ویزای تجاری (ویزای نمایشگاهی) انگلستان

ویزای تجاری انگلیس برای متقاضیان که قصد دارند در موضوعات مرتبط با فعالیت های تجاری و یا شرکت در نمایشگاه، سمینارها و یا حتی افتتاح یک شرکت یا کسب و کار در کشور انگلستان است ارائه میشود، ویزای تجاری یا ویزای نمایشگاهی انگلیس بسته به هدفی که متقاضی دارد دارای مدت زمان مشخصی است. در برخی از انواع ویزای تجاری انگلیس شخص نیاز دارد که برای مدت زمان کوتاه و محدود در انگلستان باشد، برای مثال قصد دارد در یک سمینار یا دوره آموزشی شرکت کند یا به منظور عقد قرارداد یا مذاکره باید در انگلستان حضور یابد. همچنین ممکن است فرد به قصد راه اندازی بیزینس قصد دریافت ویزای تجاری انگلیس را داشته باشد. انواع ویزای تجاری انگلیس به شرح زیر هستند:

ویزای تجاری استاندارد: ویزای تجاری استاندارد متداولترین نوع ویزای تجاری انگلستان است که به افراد و تجار اجازه میدهد که برای مدتی محدود در خاک انگلستان حضور داشته باشند و به انجام فعالیت های تجاری مجاز خود برسند. اعتبار ویزا تجاری استاندارد معمولاً 6 ماه است و در صورتی که شرکت یا فرد متقاضی بتواند مدارک را ارائه نماید میتواند این ویزا را تا مدت 2 سال تمدید نماید.

ویزای تجاری استاندارد چندبار ورود است یا به عنوان ویزای مولتی شناخته میشود و در این بازده زمانی متقاضی میتواند در سمینارهای مختلف شرکت کند، از شرکت های مجاز بازدید کند و یا برای عقد قرارداد وارد بحث با شرکت های مختلف شود.

ویزای تجاری استاندارد:

ویزای تجاری استاندارد متداولترین نوع ویزای تجاری انگلستان است که به افراد و تجار اجازه میدهد که برای مدتی محدود در خاک انگلستان حضور داشته باشند و به انجام فعالیت های تجاری مجاز خود برسند. اعتبار ویزا تجاری استاندارد معمولاً 6 ماه است و در صورتی که شرکت یا فرد متقاضی بتواند مدارک را ارائه نماید میتواند این ویزا را تا مدت 2 سال تمدید نماید.

ویزای تجاری استاندارد چندبار ورود است یا به عنوان ویزای مولتی شناخته میشود و در این بازده زمانی متقاضی میتواند در سمینارهای مختلف شرکت کند، از شرکت های مجاز بازدید کند و یا برای عقد قرارداد وارد بحث با شرکت های مختلف شود.

ویزای استارت آپ انگلستان:

این ویزا دارای مدت اعتبار 2 ساله است و فرد متقاضی برای دریافت ویزا استارت آپ انگلستان باید نشان دهد که قصد دارد تا یک کسب و کار جدید را در کشور انگلستان راه اندازی کند. برای آن که بتوانید ویزای استارت آپ انگلیس را دریافت کنید مهمترین نکته داشتن یک بیزینس پلن قوی و یا طرح اقتصادی نو و عالی است تا بتواند تائیده را از جانب سازمان های مربوطه دریافت نماید. 

در انگلستان نیز فردی که قصد دریافت ویزای استارت آپ دارد باید بیزینس پلن یا طرح تجاری خود را به نهاد مربوطه ارائه دهد و در صورتی که بتواند از جانب سازمان تجاری انگلستان یا آموزش عالی این کشور تائیده دریافت کند می تواند برای دریافت ویزای استارت اپ اقدام کند.

ویزای مبتکر:

یکی دیگر از انواع ویزای تجاری انگلیس ویزای مبتکر است، بای آنکه بتوانید این ویزا را دریافت کنید فرد متقاضی باید یک کسب و کار جدید یا یک بیزینس نو را در کشور انگلستان راه اندازی نماید. مدت اعتبار ویزای مبتکر 3 سال است. برای آنکه بتوانید اقدام به دریافت ویزای مبتکر در کشور انگلستان نمایید نیاز است که دارای تمکن مالی لازم باشد و این تمکن مالی حداقل 50.000 پوند است، شرط دوم برای اخذ این ویزا داشتن مدرک زبان انگلیسی در حد خوب و شرط آخر این است که فرد متقاضی باید بالای سن 18 سال باشد.

ویزای Tire1

ویزای Tier 1 یا ویزای متشکل از پنجه (Points-Based System) انگلستان، یک نوع ویزای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی است که افراد با توانمندی‌ها و توانایی‌های خاص را برای سرمایه‌گذاری و شروع یک کسب و کار موفق در انگلستان جذب می‌کند. این ویزا به دسته‌های مختلفی تقسیم شده است، از جمله:

  1. Tier 1 (Investor) Visa: این ویزا برای افرادی قابل درخت هستند که می‌خواهند سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها و پروژه‌های انگلستان انجام دهند. برای اخذ این ویزا، معمولاً باید حداقل 2 میلیون پوند استرلینگ به عنوان سرمایه‌گذاری در انگلستان داشته باشید.

  2. Tier 1 (Entrepreneur) Visa: این ویزا برای افرادی است که می‌خواهند یک کسب و کار تجاری را در انگلستان شروع کنند. برای این ویزا نیاز به سرمایه‌گذاری حداقل ۲۰۰،۰۰۰ پوند و ایجاد حداقل ۲ شغل برای افراد محلی دارید.

  3. Tier 1 (Exceptional Talent) Visa: این ویزا برای افرادی است که در زمینه‌های علمی، فناوری، هنر یا ورزش استعداد و استعداد برجسته‌ای دارند و توانایی‌های خاصی دارند.

هر یک از این دسته‌ها شرایط و مدارک خاص خود را دارند. برای اطلاعات دقیق‌تر و مشاوره در مورد اخذ ویزای Tier 1 برای انگلستان، به سایت رسمی سفارت یا کنسولگری انگلستان مراجعه کنید یا با مشاوران مهاجرت و ویزا متخصص تماس بگیرید.

نظر شما نصبت به این مقاله ؟

به نوشته ما امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی 1

تا حالا رأی نداده‌اید، اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *