اقامت اروپا, وبلاگ

سرمایه گذاری در اروپا + روش های سرمایه گذاری در اروپا (2020)

دریافت انواع ویزای شینگن،رزرو وقت سفارت-پرکردن فرم سفارت-مشاوراه رایگان دریافت انواع ویزای شینگن
0
(0)

سرمایه گذاری در اروپا جزو راحت ترین و بهترین روش های اخذ اقامت اروپا می باشد.

برای اخذ اقامت در اروپا، روش های متعددی وجود دارد، که یکی از این روش ها، سرمایه گذاری در این قاره می باشد، که البته این روش نیز به چند زیر روش تقسیم می شود. در این مقاله قصد داریم، انواع روش های سرمایه گذاری در اروپا را برای شما عزیزان بیان کنیم.

در ادامه با ما همراه باشید.

 

بهترین کشورها برای سرمایه گذاری در اروپا

 

اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که به عنوان کارآفرین و سرمایه گذار شناخته شده اید، اروپا می تواند مقصد معقولی برای این هدف شما باشد. چه بسا با سرمایه گذاری در قاره اروپا، علاوه بر برخورداری ازسود بسیار خوب این سرمایه گذاری، می توانید اقامت دائم این قاره را دریافت کرده و به عنوان شهروند اروپایی محسوب شوید.

 

کشورهای اسلوونی، پرتغال، یونان و لتونی بهترین کشورها برای سرمایه گذاری در اروپا هستند.

 

شما با سرمایه گذاری در یکی از کشورها و در واقع شهر های اروپایی، قادر خواهید بود به هر یک از نقاط اروپا، به صورت دلخواه و بدون ویزا یا روادید، سفر، سرمایه گذاری و یا اقامت کنید. ضمن اینکه میتوانید در هر جایی از اروپا به کار و فعالیت اقتصادی خود ادامه دهید و هیچ مانعی بر سر راه شما وجود نخواهد داشت. چرا که شما بر اساس توافقات و قوانین مابین همه کشورهای اروپایی رفتار کرده اید.

 

“مشاوره رایگان “اگر می خواهید از شرایط سرمایه گذاری در اروپا اطلاع یابید، با مشاورین ما تماس بگیرید.

02126850991 | 02122746991

 

روش های سرمایه گذاری در اروپا

 

به طور کلی روش های سرمایه گذاری در اروپا به شکل های زیر ممکن است:

 

سرمایه گذاری در اروپا از طریق خرید ملک 

 

این روش در برخی از کشور ها مثل ترکیه می تواند باعث اخذ اقامت شما شود. در برخی از کشور ها این روش دیگر منسوخ شده است مثل کشور سوییس، چرا که در این کشور ملک ارزان و پایدار شده است و دیگر جای رشدی ندارد، آنچه در فرایند خرید ملک در اروپا اهمیت دارد این است که شما باید در کشوری این سرمایه گذاری را انجام دهید که ملک در آن جا رو به رشد باشد و سرمایه شما روز به روز افزوده شود.

برای سود حداکثری باید در جایی ملک خریداری نمایید که رشد سرمایه ای آن صعودی باشد. وکلا و کارشناسان با تجربه شرکت ما بهترین املاک و مناطق را به شما پیشنهاد می دهند. برای مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات کامل تماس بگیرید.

خرید ملک در اروپا کم ریسک ترین و مطمئن ترین روش برای کسب اقامت اروپا است. هر کشوری برای خرید ملک قوانین ویژه ای دارد، که شما با دانستن این قوانین می توانید برای خرید ملک و سرمایه گذاری در کشور هدف، اقدام کنید.

 

به عنوان مثال شهر هایی که دارای خطوط مترو و مراکز خرید هستند رشد صعودی دارند.

دقت داشته باشید که واحد پول آن کشور از ارزش نیفتاده باشد، پس یکی از شروط دیگر برای سرمایه گذاری در ملک این است که آن کشور دارای ثبات اقتصادی باشد، در اینجا کشور پرتغال را می توان مثال زد که سود 4 درصد را نصیب سرمایه گذاران در این عرصه می کند.

 

بهترین کشورها برای خرید ملک در اروپا

 

به عنوان مثال میتوان از چند کشور رو به رشد در این زمینه، اسلوونی، اسپانیا، اتریش، لتونی و یونان را نام برد.

 

سرمایه گذاری در کسب و کار سهام و اوراق قرضه دولتی (government bond)

 

یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در اروپا، خرید سهام مربوط به شرکت های اروپایی می باشد.

در این مورد، روش کار به این صورت است که شما بخشی از سهام برخی از شرکت های معروف اروپایی را خریداری می کنید و ضمن بهره مندی از سود ماهانه که از سرمایه گذاری در این شرکت ها، پس از 5 سال سهامداری، می توانید اقامت دائم اروپا را دریافت کنید به همین راحتی.

در این روش پس از گذشت 5 سال، سرمایه اولیه به شما بازگردانده می شود

برای سرمایه گذاری در اروپا با خرید اوراق قرضه دولتی، ابتدا باید بدانید که کدامیک از کشور های اروپایی از این طریق امکان سرمایه گذاری را به خارجی ها می دهند. به عنوان مثال کشور لتونی به ازای سرمایه ای برابر 250 هزار یورو، برای خرید اوراق قرضه دولتی این کشور، اقامت 5 ساله به شما می دهد و اگر به مدت 4 سال در لتونی اقامت مستمر داشته باشید، می توانید برای فرایند کسب اقامت دائم در این کشور اقدام کنید.

 

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در اروپا

 

راه اندازی یک شرکت در کشورهای قاره اروپا به راحتی تاسیس یک شرکت در ایران نیست. اگر می خواهید یک شرکت در اروپا راه اندازی کنید حتما به تمام استاندارد های آن توجه کنید و در صورت توان، از یک مشاوره بهره بگیرید. بررسی کنید، که کدام یک از شهر های اروپا برای تاسیس شرکت شما مناسب تر است. بدون شک مکان شرکت، می تواند تاثیر بسیار خوبی روی کسب و کار شما بگذارد، یکی از این عواملی که باید بررسی شود مالیاتی است که باید در ازای سود سالانه شرکت بپردازید.

مورد بسیار مهم دیگر این است که بررسی کنید کدام کشورها حساب بانکی برای شرکت های ایرانی باز می کنند.

در ادامه به بررسی ثبت شرکت در کشورهای مهم اروپا می پردازیم با ما همراه باشید.

 

فرایند ثبت شرکت در کشور آلمان:

 

آلمان یکی از بهترین کشور ها برای ثبت شرکت است، چرا  که از نظر اقتصادی دارای ثبات است.

اگر دارای مهارت لازم و مورد نیاز این کشور هستید، و می توانید از عهده مخارج این کشور بر بیایید، پیشنهاد می کنیم در این کشور شرکت تاسیس کنید. پس از 5 سال سرمایه گذاری در اروپا و اقامت موقت، اگر سود دهی شرکت، همان چیزی بود که این کشور انتظار دارد، می توانید برای اقامت دائم دست به کار شوید.

 

ثبت شرکت در کشور اتریش:

 

این کشور، یکی از کشور های اروپایی عضو پیمان شینگن است، از نظر اقتصادی قدرتمند است.

اگر منابع مالی مورد نیاز برای سرمایه گذاری در اروپا را دارید می توانید برای ثبت شرکت در اتریش اقدام کنید.

در این کشور نیز با 5 سال اقامت موقت خواهید توانست در صورتی که شرکت شما سود مورد انتظار را بدهد، برای اقامت دائم خود، اقدام کنید.

 

تاسیس شرکت در سوئد:

 

فرایند تاسیس شرکت در سوئد کمی سخت تر از سایر کشور های اروپایی است، برای اینکه بتوانید در این کشور شرکت ثبت کنید باید 50 درصد از سهام شرکت متعلق به شما باشد و به نحوی اثبات کنید که شرکت شما قطعا برای این کشور سود آوری خواهد کرد.

 

فرایند ثبت شرکت در انگلستان:

 

مالیات شرکت ها در این کشور بالاست. اگر می خواهید در انگلستان شرکت ثبت کنید، خوب است بدانید که باید سرمایه ای معادل 200.000 پوند داشته باشید و از شهروندان و مقیمان این کشور در شرکت خود بهره ببرید.

در واقع باید برای اهالی این کشور اشتغال زایی کنید تا مورد قبول واقع شوید.

 

تاسیس شرکت در کشور لهستان:

 

شاید راحت ترین کشور برای سرمایه گذاری در اروپا و ثبت شرکت، کشور لهستان باشد، این کشور نیازی به سرمایه زیاد برای ثبت شرکت ندارد. همانطور که مالیات زیادی از شما دریافت نمی کند، انتظار سود زیادی نیز از شما ندارد.

در این کشور به راحتی و سریع می توانید اقامت دریافت کنید.

شایان ذکر است که با حساب بانکی برای ایرانی ها نیز مشکلی ایجاد نمی کند.

 

ثبت شرکت در کشور اسلواکی:

 

دریافت اقامت دائم و ثبت شرکت در اسلواکی، مانند کشور لهستان آسان است، مالیات زیادی دریافت نمی کند و نیازی به سرمایه زیاد ندارد. شما می توانید با سرمایه ای اندک، شرکت خود را ثبت کنید و به کسب و کار خود بپردازید.

تنها تفاوتی که با کشور لهستان دارد، میزان رشد اقتصادی آنهاست.

کشور اسلواکی از نظر اقتصادی در سطح پایین تری نسبت به لهستان قرار دارد.

 

 

سرمایه گذاری در اروپا

 

ثبت شرکت در اروپا چه مزایای دارد ؟

 

یکی از بزرگترین اهداف برای ثبت شرکت در اروپا، رسیدن به سود کلان و اخذ اقامت اروپا است.

این کشور ها با اقتصاد قدرتمندی که دارند می تواند سرمایه شما را چندین برابر کنند. اگر به دنبال اخذ اقامت اروپا از این طریق هستید، باید تمام تلاش خود را در جهت سود آوری این شرکت بکنید تا بتوانید رضایت دولت اروپا را جلب کرده و اقامت دائم خود را دریافت کنید.

 

اخذ اقامت اروپا ساده تر از سایر نقاط دنیا مثل کانادا است.

 

می توانید با اقامت در اروپا از کمک های مالیاتی این کشور مورد نظر بهره مند شوید، به سادگی خانواده خود را به عنوان موسس شرکت در اروپا با خود به کشور مقصد بیاورید و سرمایه خود را ضمن امنیت و ثبات اقتصادی طی چندین سال به بالاترین حد ممکن برسانید.

اگر بخواهید اقامت یکی از کشور های اروپایی را دریافت کنید، میتوانید براحتی به یادگیری زبان آن کشور ضمن اقامت بپردازید. یاد آور می شویم که اغلب مردم اروپا به زبان انگلیسی تسلط دارند و از این جهت مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد. توجه داشته باشید که یکی از معیار های قابل قبول برای اخذ اقامت اروپا داشتن مهارت زبانی است. خاطر نشان می کنیم که در هر یک از کشور های اروپایی این روش ها می تواند متفاوت باشد و بیشتر یا کمتر از این تعداد باشد.

 

در انتها می خواهیم به مزایای کلی سرمایه گذاری در اروپا اشاره ای کنیم :

 

  • اطمینان از سودمند واقع شدن سرمایه گذاری به دلیل قدرتمند بودن اقتصاد اروپا و جلوگیری از هدر رفت سرمایه
  • کسب اقامت دائم اروپا به همراه خانواده
  • دریافت مجوز اقامت خانواده سرمایه گذار اعم از همسر و فرزندانی که زیر 18 سال هستند.
  • تحصیل رایگان برای فرزندان شما پس از دریافت اقامت دائم
  • بهره مندی از آینده ای روشن واقتصاد رو به رشد
  • بهره مندی از خدمات درمانی و بهداشتی رایگان
  • قادر خواهید بود به تمام مناطق حوزه شینگن سفر و یا برای اقامت، زندگی و کار

 

 

ثبت شرکت در اروپا راحت ترین روش اخذ اقامت اروپا می باشد اما در نظر داشته باشید که در همه کشورها شرایط این فرآیند یکسان نیست و تفاوت دارد. وکلا و کارشناسان ما بر حسب شرایط شما عزیزان بهترین و سریعترین روش ممکن را برای شما در نظر خواهند گرفت و شما را به بهترین شکل راهنمایی می کنند.

برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید. 26850991-021 | 22746991-021

 

نظر شما نصبت به این مقاله ؟

به نوشته ما امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی 0

تا حالا رأی نداده‌اید، اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *