اقامت اروپا, بهترین کشورها برای مهاجرت, وبلاگ

بهترین کشورها برای مهاجرت

مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت دائم اروپا از طریق ثبت شرکت در سال 2024، هزینه و مدارک لازم برای ثبت شرکت در اروپا
0
(0)

بهترین کورها برای مهاجرت کدام است؟

آنچه در اینجا قصد داریم شرح دهیم، بهترین کشورها برای مهاجرت است. مهاجرت به کشوری دیگر می تواند دلایل زیادی داشته باشد، مثل اینکه: اهدافی را دنبال می کنید که قادر نیستید در کشور خود به آنها برسید، جهت ادامه تحصیل، برای اهداف کاری و بسیاری دیگر از این قبیل… .

چنانچه دوست دارید بدانید بهترین کشورها برای مهاجرت کدامند، ما را در ادامه همراهی کنید. با مهاجرت کردن، بدون شک مشکلاتی ممکن است برای شما به وجود آید، از جمله: تفاوت های فرهنگی، زندگی در محیطی غریب و مواجهه با موضوعاتی که تاکنون با آنها مواجه نبوده اید.

در هر حال ممکن است این مهاجرت، اجباری باشد، مانند مواقعی که افراد به کشوری پناهنده می شوند. گاهی نیز به دلیل مشکلاتی که در کشور خود دارید، ناچار به مهاجرت می شوید. برخی از این مشکلات می تواند شامل: نرخ بالای بیکاری، نبود امنیت، فقر و تنگدستی، نبود شرایط خوب برای تحصیل، شرایط بد اقتصادی و بسیاری دیگر از این دست دلایل باشد.

وجود هر یک از این مشکلات به تنهایی می تواند، باعث شود که شما به مهاجرت به کشوری دیگر بیاندیشید. کشوری که بتوانید در آنجا به اهدافی که در سر دارید برای رقم زدن آینده ای بهتر برسید. اما مهاجرت به اروپا در کنار تفاوت های فرهنگی و مشکلاتی که دارد مزیت های فراوانی دارد که همین مزیت ها و شرایط خوب اقتصادی کشورهای اروپایی باعث میشود تا افراد زیادی به مهاجرت به اروپا و اقامت اروپا  بیندیشند.

به همین دلایل امروز می خواهیم در خصوص بهترین کشورها برای مهاجرت توضیح دهیم و کشورهای برتر برای مهاجرت آسان و راحت را معرفی کنیم.

بهترین کشورها برای مهاجرت کدامند؟

این کشورها باید دارای شرایطی باشند که شما را برای مهاجرت، ترغیب کنند. این شرایط بهتر می تواند، بودن همه استاندارد های زندگی در حد عالی، میزان درآمد بالا، شرایط برای تحصیلات عالیه، مراقبت های بهداشتی، فضای زندگی خوب، نبودن آلودگی هوا و …، امکانات رفاهی عالی و بسیاری از شرایط خوب دیگر برای زندگی می تواند فرد را برای مهاجرت ترغیب کند.

در این مقاله ما سعی داریم، بهترین کشورها برای مهاجرت به شما متقاضیان گرامی معرفی کنیم. پس تا انتهای مقاله را بخوانید.

معرفی 10 کشور از بهترین کشورها برای مهاجرت

کشور اسپانیا (Spain)

از نظر جغرافیایی و زیبایی، این کشور یکی از بی نظیر ترین کشور های اروپا است. 5 امین کشور پهناور اروپایی از نظر وسعت است و تعداد  مهاجران زیادی را در خود جای داده است.

از نظر آب و هوایی نیز دارای هوای گرم است. سواحل زیبای اسپانیا، هر فردی را برای آمدن به این کشور ترغیب می کند. از زیبایی های این کشور که بگذریم، به شرایط عالی زندگی در این کشور می رسیم.

انواع اماکانات خوب رفاهی، سطح بالای تحصیلات و کلاس های درسی که با آن می توانید در هر رشته ای که دوست دارید، به تحصیل مشغول شوید (اسپانیا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت وادامه تحصیل است)، زیر ساخت های پیشرفته این کشور، موجود است.

در اسپانیا بهترین خدمات رفاهی و بهداشتی و سلامت محور به شما ارائه خواهد شد. این کشور به بازنشستگان خود بسیار اهمیت می دهد و مردم آن تقریبا در رفاه کامل زندگی می کنند. به همین دلیل کشور اسپانیا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت است.

مهاجرت آسان به اروپا! سرمایه گذاری در اروپا

استرالیا به عنوان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت

کشور استرالیا (Australia)

استرالیا کشوری است که بیشترین حجم مهاجر را در اروپا داراست. درصد مهاجران این کشور حدود 27.7 درصد است. کیفیت بالا و استاندارد های خوب برای زندگی در این کشور، دلیلی قانع کننده برای مهاجرت این حجم از متقاضیان به این کشور است.

همه شهروندان استرالیایی در بهترین شرایط و استاندارد های شهری زندگی می کنند. از این جهت استرالیا دارای رتبه یکم جهان است. اخذ ویزای کاری برای استرالیا مناسبترین روش برای مهاجرت به این کشور است، استرالیا، پذیرای افرادی است که در کسب و کار و حرفه خود مهارت و تخصص خوبی دارند. پس اگر رد تخصص خود دارای مهارت خاصی هستید، به استرالیا به عنوان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت با دید فوق مثبت نگاه کنید.

این کشور دارای اقتصاد قدرتمندی است و شرایط خوبی برای سرمایه گذاری و کسب درآمد سالیانه دارد. شما می توانید چنانچه مایل بودید در این کشور سرمایه گذاری کنید و ویزای سرمایه گذاری دریافت کنید. این کشور یکی از کشورهای ثروتمند دنیا است و در رتبه دوم قرار دارد. طبیعتا مردم این کشور باید در رفاه خوبی به سر ببرند. استرالیا نیز در این لیست به عنوان یکی دیگر از بهترین کشورها برای مهاجرت قلمداد می شود.

همانطور که گفتیم کشور استرالیا، یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای دنیاست، به طوریکه 47 درصد مردم آن اصالت اسپانیایی ندارند و از صد ملیت متفاوت در این کشور مقیم هستند.

کشور کانادا (Canada)

دومین کشور از نظر وسعت، در دنیا، کانادا است. کشور کانادا یکی دیگر از بهترین کشورها برای مهاجرت می باشد. حضور حدود 21 درصد مهاجر را در این کشور شاهد هستیم. شرایط عالی در این کشور از نقطه نظر های متفاوتی چون: شرایط خوب برای تحصیل، کیفیت بالا برای زندگی، درآمد بالا و بسیاری دیگر باعث مهاجرت افراد به کانادا شده است.

قوانین کاری و تجاری در این کشور بسیار روان و شفاف است و به اجرا درآوردن آن مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد. در کانادا به راحتی می توانید بر اساس قوانین کاری این کشور، کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

[su_quote]چنانچه قصد تحصیل در این کشور را داشته باشید، باید بگوییم که شرایط تحصیل در این کشور بسیار عالی و کارآمد است.[/su_quote]

به طوریکه افراد برای ادامه تحصیل ترغیب می شوند و این باعث شده است، نیمی از مردم این کشور دارای تحصیلات عالیه باشند و این کشور در زمره باسواد ترین کشور ها قرار بگیرد. یکی از رایج ترین روش های مهاجرت به کانادا، از طریق ویزای تحصیلی این کشور است. بسیاری از دانشجویان این کشور اصالت خارجی دارند. کانادا نیز یکی دیگر از بهترین کشورها برای مهاجرت مخصوصا برای ایرانیان می باشد. کانادا یکی از امن ترین کشور های دنیاست، کمترین میزان جرم و جنایت در آن انجام می گیرد. این کشور و مردم آن رابطه خوبی با مهاجران سراسر دنیا دارند و از اقصی نقاط دنیا مهاجر می پذیرد و دارد.

رایج ترین راه برای مهاجرت به کانادا اخذ ویزای توریستی این کشور است. با ویزای توریستی کانادا می توانید به مدت 5 سال در این کشور اقامت داشته باشید، که البته قادر خواهید بود در صورت تمایل این مدت زمان را پس از اتمام اعتبار، تمدید کنید.

کشور آلمان (Germany)

محبوبترین کشور برای مهاجرت نزد متقاضیان کشور آلمان است. جمعیت مهاجران در آلمان حدود 12 درصد کل جمعیت آن است. مراقبت های بهداشتی عالی، شرایط تحصیلی فوق العاده، زیر ساخت های بی نقص این کشور، باعث جذب مهاجران زیادی به این کشور شده است. اقتصاد آلمان رتبه چهارم جهانی را دارد. آلمان نیز افراد تحصیل کرده زیادی دارد و همچنین افراد تحصیل کرده و ماهر در اقصی نقاط دنیا را به سمت خود جذب می کند.

[su_pullquote]این کشور دارای رشد جمعیت منفی است و به همین دلیل مهاجر پذیری خوبی دارد و یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت به حساب می آید.[/su_pullquote] کشور آلمان برای مهاجرین خود امکانات رفاهی خوبی را فراهم آورده است. در این کشور وضع زندگی خوبی را از نظر همه استاندارد های زندگی دارا خواهید بود، هرگز بیکار نخواهید ماند، خصوصا اگر دارای تخصص و مهارت خاصی باشید. امنیت این کشور عالی است و از نظر امکانات رفاهی فوق العاده است.

امکاناتی که این کشور در اختیار شما قرار خواهد داد، شامل:

  • بیمه سلامت
  • مراقبت های طولانی مدت
  • ارائه بودجه بازنشستگی و بیمه بیکاری

این عوامل باعث شده است، آلمان به یکی از قطب های برتر برای مهاجرت از کل جهان تبدیل شود.

کشور فرانسه (France)

یکی دیگر از بهترین کشورها برای مهاجرت کشور فرانسه م باشد. فرانسه در اروپای غربی واقع شده است و معروف است به کشور رمانتیک اروپا.

اغلب افراد دوست دارند در این کشور زندگی کنند. حدود 11 درصد جمعیت این کشور را خارجی ها و مهاجرین تشکیل می دهد.

عواملی که باعث جذب مهاجر به این کشور شده است:

  • وجد دانشگاه های معتبر جهان در این کشور
  • وجود استاندارد های بالا و عالی برای زندگی
  • مراقبت های بهداشتی عالی و سلامت محور

 

رفتار دوستانه و محبت آمیز فرانسوی ها با مهاجران باعث می شود، خارجی ها در این کشور احساس غریبی نکنند.

توجه بسیار زیاد به فرهنگ و تمدن انسانی، علاوه بر توجه به سیاست و علم و … به طوری که کشور فرانسه در زمره اولین کشور هایی است که به حقوق فردی انسان ها احترام می گذارد.

کشور فرانسه، یکی از مناسبترین و بهترین کشورها برای مهاجرت و زندگی است. از لحاظ اقتصادی نیز در رتبه خوبی قرار دارد و توسط شرکت های خصوصی و دولتی اداره می شود، جا دارد که بگوییم صنعت گردشگری از موفق ترین صنایع فرانسه است که به رشد اقتصادی این کشور بسیار کمک کرده است.

کشور بریتانیا (United Kingdom)

یازدهمین کشور از بهترین کشورها برای مهاجرت از نظر وسعت در قاره اروپا، بریتانیا است، کشوری که بیش از 12 درصد از جمعیت آن را خارجی ها و مهاجران تشکیل داده اند.

عواملی که این تعداد خارجی را به سمت خود جذب کرده است، عبارتست از:

  • بازار کار عالی
  • ثبات سیاسی و اقتصادی
  • اقتصاد فعال
  • استاندارد های بالای زندگی و رفاه عمومی
  • ساختار بسیار خوب سیستم تحصیلی که باعث شده است بسیاری از مردم این کشور دارای تحصیلات عالی باشند
  • ساختار بهداشتی و درمانی عالی

این عوامل باعث شده است تا بریتانیا به یکی از برترین کشور ها برای مهاجرت بدل شود.

اگر می خواهید در بریتانیا کار کنید یا کسب و کار خود را راه اندازی کنید، خوب است بدانید که قوانین کاری این کشور بسیار شفاف و پیشرفته است و هیچ گونه فسادی در آن دیده نمی شود. شما با هر توانایی و مهارتی می توانید به راحتی در این کشور کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

بریتانیا جزو بهترین کشورها برای مهاجرت می باشد اما به این مسئله توجه کنید که هزینه زندگی در مجموعه کشورهای بریتانیا بسیار بالا می باشد.

بهترین کشور برای مهاجرت در آسیا

امارات متحده عربی (United Arab Emirates)

یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای دنیا امارات متحده عربی است، به طوری که بیشترین جمعیت این کشور را خارجی ها تشکیل می دهند، یعنی چیزی حدود 84 درصد جمعیت این کشور. مهاجرت به این کشور آن هم در این حد، به دلیل اقتصاد با ثبات و قدرتمند این کشور، میزان در آمد بالا، استاندارد های عالی برای زندگی، امکانات رفاهی فوق العاده و مورد نیاز برای زندگی است. همانطور که گفتیم این کشور جزو بهترین کشورها برای مهاجرت است و از نظر رفاهی هیچ مشکلی ندارد و اقتصاد آن روی کشورهای دیگر نیز تاثیر گذار است. قوانین حقوقی این کشور، بسیار خوب تدوین شده است.

راهنمای سفر به یونان را از دست ندید

بهترین کشورها برای مهاجرت

ایالات متحده آمریکا (United States)

این کشور رتبه یکم جهان را به عنوان محبوبترین مقصد مهاجرتی دارد. این سرزمین بسیار وسیع است و حدود 15 درصد مهاجر  را در کل جمعیت خود جای داده است. عواملی چون: اقتصاد عالی و پایدار، زیر ساخت های بسیار پیشرفته، مهارت ارتباط با سایر نقاط دنیا، رفاه اجتماعی خوب، چند فرهنگی، استفاده از اولین و برترین فناوری های روز، باعث شده است شمار زیادی از مهاجران، امریکا را به عنوان مقصد اول برای خود برگزینند.

کشور آمریکا همیشه جزو بهترین کشورها برای مهاجرت بوده است این کشور تاثیر زیادی روی اقتصاد و سیاست کل دنیا دارد. اگر کسب و کار ویژه ای برای خود دارید، می توانید در این کشور به راحتی راه اندازی کنید و سود خود را کسب کنید، چرا که ایالات متحده امریکا از جمله کشور هایی است که به کسب و کار های محلی اهمیت می دهد.

اگر شما نیز رویای آمریکایی در سر دارید، درنگ نکنید و برای مهاجرت به این کشور دست به کار شوید.

کشور سوئیس (Switzerland)

سوئیس نیز یکی از برترین کشور ها برای مهاجرت در دنیاست، کشوری کوچک در اروپای مرکزی است که بسیار صلح طلب است و طرفدار هیچ یک از ابر قدرت های دنیا نیست. سوئیس یکی از با اعتبار ترین همسایگان کشورهای اروپایی می باشد. حدود 25 درصد جمعیت این کشور را مهاجران تشکیل داده اند، یعنی از هر چهار نفر یک نفر مهاجر دارد. اقتصاد این کشور بسیار پیشرفته است و صاحب نرخ بسیار پایین بیکاری حدود 2.4 درصد است. این کشور نیز دارای دلایلی خوب برای مهاجرت، مثل: ثبات اقتصادی، امنیت شغلی، سیستم عالی تحصیلی، سیستم آموزشی و درمانی عالی است و از این جهت خارجی های زیادی را به سمت خود جلب کرده است. شهروندان سوئیس در  رفاه کامل هستند و از خدمات مالی و اجتماعی خوبی بهره می برند.

کشور دانمارک (Denmark)

شاید بدانید که دانمارک از کشورهای اسکاندیناوی است و از نظر استاندارد های زندگی رتبه یکم دنیا را دارا است. این کشور از نظر اقتصادی و سیاسی قدرتمند و دارای ثبات است. همین قضیه باعث شده است که مردم اغلب دارای رفاه خوبی در زندگی باشند. اگر دارای سرمایه هستید و می خواهید در دانمارک سرمایه گذاری کنید، یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری، دانمارک است. نکته مورد توجه اینجا این است که دولت دانمارک تدابیری را اندیشیده که از صاحبان کسب و کار و سرمایه گذاران مهاجر مالیات کمتری را دریافت می کند.

از دیگر مزایای این کشور این است که سیستم درمانی این کشور در سطح خوبی قرار دارد. خوب است بدانید دانمارکی ها شادترین افراد دنیا هستند. در این مقاله به بررسی بهترین کشورها برای مهاجرت وعزیمت پرداختیم و به بیان دلایل این برتری ها اشاره کردیم. اما آنچه مسلم است، این است که اگر تصمیم به مهاجرت گرفتید، حتما با یک مشاوره صحبت کنید تا بهترین تصمیم ممکن را اخذ کنید.

نظر شما نصبت به این مقاله ؟

به نوشته ما امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی 0

تا حالا رأی نداده‌اید، اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *