ثبت شعبه در یونان, وبلاگ

اقدامات لازم برای ثبت شعبه در یونان

مهاجرت به کشور یونان،اخذ ویزای یونان و دریافت اقامت دائم اتحادیه اروپا
0
(0)

اقدامات لازم برای ثبت شعبه در یونان

امروزه افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارند به دنبال یک روش مطمئن جهت اقامت می باشند. در این میان آن دسته از افرادی که از توان مالی خوبی برخوردار هستند از طریق ثبت شعبه در یونان به هدف خود دست پیدا می کنند. این روش طرفداران خاص خود را دارد. راه های زیادی جهت مهاجرت به یونان وجود دارد، اما اکثر مهاجران به دنبال کسب اقامت و گرفتن پاسپورت این کشور هستند. رسیدن به این اهداف مستلزم رعایت قوانین و پرداخت هزینه می باشد. همچنین اطلاع از شرایط موجود و آگاهی از طول پرسه امری لازم است. در این مقاله قصد داریم به نحوه ثبت شعبه در یونان و بررسی شرایط و قوانین آن بپردازیم. همانطور که در ابتدای بحث به آن اشاره شد، تاسیس یک شعبه در یونان بهترین راه مهاجرت به این کشور است. سرمایه گذارانی که برای تاسیس شعبه در یونان اقدام می کنند پس از پنج سال می توانند اقامت دائمی این کشور را دریافت نمایند. متقاضیان لازم است از پشتیبانی اتحادیه اروپا در جهت ثبت شعبه در یونان برای دریافت اقامت دائم برخوردار شوند. این امر سهولت در گرفتن اقامت را نیز ممکن می کند. بدون شک ثبت و تاسیس شعبه در کشور یونان، دریافت پاسپورت و تابعیت تمام کشورهای اروپایی را به همراه خواهد داشت. از طرفی این کار یک سرمایه گذاری سودآور محسوب می شود. جالب است بدانید که اگر از طریق ثبت شعبه برای ورود به کشور یونان اقدام کنید نیاز به کسب ویزا نخواهید داشت. در این صورت هیچ گونه محدودیتی جهت فعالیت‌های تجاری برای شما وجود ندارد. شرایط موجود در یونان از جمله امکانات، نیرو و دانش بستر مناسبی جهت سرمایه‌گذاری در این کشور فراهم کرده است. از طرفی دولت یونان نیز شرایط و امکانات خوبی در اختیار سرمایه گذاران برای ثبت شعبه قرار می دهد. برای این کار راه های زیادی وجود دارد که در ادامه مقاله به آن اشاره می کنیم.

بدین منظور ما در گروه مهاجرتی پارامیس مهاجر با بهره مندی از مشاورین و وکلای خبره بهترین ملک ها را برای شما در نظر داریم کارشناسان ما بهترین ها را به شما پیشنهاد می کنند. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید ملک در یونان با مشاورین ما تماس بگیرید در خدمتیم

انواع شعبه قابل ثبت در یونان

همانطور که گفته شد برای انجام ثبت شعبه یا کمپانی در یونان روش های متفاوتی وجود دارد. ما در این بخش به معرفی و بررسی آن می پردازیم. از نمونه شعبه های محبوب جهت تاسیس در یونان ثبت شعبه محدود با سهام است. در این روش سرمایه‌گذاران با یکسری مدارک شناسایی و تعیین میزان بودجه و سرمایه به همراه نام شعبه در جهت ثبت آن اقدام می کنند. نمونه دیگر از شعبی که در یونان قابل تأسیس می باشد، شعبه با مسئولیت محدود و مشارکت عمومی است که از جمله روش های آسان بشمار می رود. متقاضیان با توجه به مقدار سرمایه ای که در دست دارند، مسئولیت خواهند پذیرفت. در شرکت های عمومی  سرمایه گذاران مسئولیت های زیادی بر عهده دارند. همچنین تعداد شرکا بین دو تا چند نفر متغیر است. در این نمونه تاسیس شعبه، تمامی سرمایه‌گذاران به یک اندازه در زیان و سود حاصل سهم دارند. دقت داشته باشید که داشتن حداقل میزان سرمایه جهت تأسیس این نمونه شعبه در یونان لازم نیست.

مزایای ثبت شعبه در یونان

ثبت شعبه در کشور یونان ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارد. با تاسیس یک شعبه در واقع شما مالک ۱۰۰% شعبه بدون شریک هستید. از طریق ثبت شعبه در یونان می توان جهت انجام مسافرت، تجارت و اقامت های طولانی مدت در تمام نواحی اروپای شینگن به راحتی اقدام کرد. اگر شعبه ثبت شده دارای فعالیت مداوم باشد، بعد از گذشت سه سال می توان نسبت به دریافت اقامت دائم درخواست نمود. برای درخواست پاسپورت کشور یونان نیز گذشت ۵ سال اقامت در یونان ضروری است. بعد از ثبت شعبه در این کشور یکسری امکانات خاص از جمله سهولت در اخذ ویزا برای تمامی کشورهای دنیا برای افراد فراهم خواهد شد. همچنین امکان گشایش حساب های بانکی برای متقاضیان بوجود می آید. سرمایه گذاران می توانند دارای روابط غیر محدود تجاری در اتحادیه اروپا باشند و از برندهای اروپایی استفاده نمایند. از دیگر مزایای پرطرفدار ثبت شعبه این است که به سرمایه اولیه نیاز ندارد. برای ثبت یک شعبه در کشور یونان لازم نیست به طور جداگانه دفتر خاصی در نظر بگیرید. شما می توانید به طور مشترک محل سکونت و دفتر خود را با هم ادغام نمایید. در یونان با ثبت یک شعبه مالیات کمتری خواهید پرداخت و از یک موقعیت عالی از نظر جغرافیایی جهت تجارت برخوردار خواهید شد. همچنین می توانید نسبت به بکارگیری نیروهای متخصص و حرفه ای اقدام نمایید.

اقامت از طریق ثبت شعبه در یونان

تنها تولد در خاک یونان راه دریافت اقامت این کشور نیست. روش‌های دیگری نیز جهت گرفتن اقامت قانونی کشور یونان وجود دارد. در واقع افرادی که در آن متولد نشده اند نیز می توانند پاسپورت یونان را دریافت کنند. این افراد کسانی هستند که برای ثبت شعبه در یونان اقدام کرده و یا از طریق تحصیل و کار اقامت این کشور را اخذ نموده اند. شرایط خاصی برای دریافت تابعیت یونان وجود دارد که افراد با رعایت آنها بعد از مدت ۷ سال می توانند تابعیت این کشور را کسب کنند. جالب است بدانید از جمله شرایط مهم و ضروری این است که متقاضیان علاقه خود را نسبت به دریافت پاسپورت و اقامت کشور یونان در حضور شاهد عینی اقرار نمایند. لازم به ذکر است که کشور یونان قوانین دو تابعیتی را پذیرفته، بنابراین افراد متقاضی دریافت پاسپورت یونان می‌توانند پاسپورت قبلی خود را نگه داشته و ترک تابعیت نکنند.

بدین منظور ما در گروه مهاجرتی پارامیس مهاجر با بهره مندی از مشاورین و وکلای خبره بهترین ملک ها را برای شما در نظر داریم کارشناسان ما بهترین ها را به شما پیشنهاد می کنند. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید ملک در یونان با مشاورین ما تماس بگیرید در خدمتیم

شرایط ثبت شعبه در یونان

بدون شک برای ثبت شعبه در کشور یونان مدارک و آگاهی از یکسری شرایط لازم است. تمامی سرمایه گذاران خارجی بدون داشتن محدودیت می‌توانند در جهت ثبت شعبه در یونان اقدام نمایند. اما متقاضیان باید کار را از کجا شروع کنند؟ تکمیل فرم های درخواست شعبه اولین کاری است که یک متقاضی باید انجام دهد. این افراد بهتر است به یک وکیل اروپایی مراجعه و مدارک و کار خود را به او بسپارند. برای تاسیس شعبه در یونان داشتن اساسنامه الزامی و از مدارک لازم جهت انجام این کار می باشد. از دیگر مدارک ضروری می توان به سوابق کاری و تحصیلی، پاسپورت و مدارک پزشکی به همراه چند قطعه عکس اشاره کرد. ارائه پاسپورت همه سهامداران به همراه پاسپورت مدیرعامل به صورت اسکن شده، همچنین پرینت حساب بانکی در کنار سند مالکیت نیز از دیگر مدارک لازم جهت ثبت شعبه در یونان است. ارائه وکالت نامه امضا شده و مدرک  تحصیلی متقاضی به‌صورت کپی شده نیز در کنار سایر مدارک الزامی می باشد. از جمله اطلاعاتی که باید برای ثبت شعبه ارائه شود نیز می‌توان تعیین آدرس، نوع و نام شعبه را نام برد. توصیه می کنیم برای شروع این کار توان مالی و بودجه خود را بسنجید و نسبت به سرمایه در دسترس خود در جهت ثبت شعبه در کشور یونان اقدام نمایید.

هزینه ثبت شعبه در یونان

مانند هر کاری ثبت شرکت در کشور یونان نیز هزینه هایی به همراه خواهد داشت. هر یک از مراحل ثبت شعبه در یونان مستلزم پرداخت یکسری هزینه است. ما در این بخش از مقاله هزینه های مربوط به هر یک از مراحل ثبت شعبه را به طور تقریبی و معادل شده بازگو می کنیم. در ابتدا باید یک هزینه برای گرفتن وکیل بپردازید. هزینه های مرتبط با دفتر اسناد رسمی نیز بر عهده شما است. جهت درج آگهی تاسیس شعبه و همچنین صدور اساسنامه که از مدارک ضروری به شمار می‌رود، هزینه ای معادل ۷ هزار یورو از شما مطالبه می‌شود. اتاق بازرگانی نیز هزینه ای معادل هزار یورو جهت ثبت شعبه از شما دریافت می کند. لازم به ذکر است که یک درصد از مجموع سرمایه شما به عنوان مالیات بر سرمایه شعبه از شما اخذ می‌شود. یکسری هزینه نیز بابت تاسیس شعبه باید به صندوق تأمین اجتماعی پرداخت نمایید. روش های سرمایه گذاری در یونان متفاوت هستند. هر یک از این روش ها هزینه های مخصوص به خود را دارا می باشند. ما در این بخش هزینه های مربوط به ثبت شعبه را برآورد کردیم.

قوانین ثبت شعبه در یونان

سرمایه‌گذاران معمولاً با هدف کسب و کار و تجارت در کشور یونان نسبت به ثبت شعبه اقدام می نمایند. یونان به عنوان خاستگاه دموکراسی و عضو اتحادیه اروپا امروزه از لحاظ اقتصادی توسعه و رونق زیادی پیدا کرده است. این امر یک دلیل مهم برای جلب سرمایه‌گذاران جهت تاسیس شعبه در این کشور می باشد. سرمایه‌گذاران معمولاً زمانی به مهاجرت فکر می کنند که دارای یک هدف مشخص مانند ثبت شعبه در کشور مورد نظر باشند. ثبت شعبه در یونان نیز می تواند از جمله اهداف مهمی باشد که تمام متقاضیان می‌توانند آن را به عنوان یک هدف جهت مهاجرت به این کشور در نظر داشته باشند. اما لازم است بدانید که برای این کار کشور یونان یکسری قوانین تنظیم کرده و شما قبل از اقدام برای ثبت شعبه موظف به آگاهی از آنها هستید. این امر به شما کمک می کند تا بتوانید مراحل تاسیس و ثبت شعبه را با سهولت طی کرده و به پایان برسانید.

نحوه ثبت شعبه در یونان

جهت اطلاع از نحوه کار ثبت شعبه در کشور یونان لازم است که از وکلای متخصص این کار و کارشناسان این امر مشاوره بگیرید. بی شک کارشناسان حرفه ای این زمینه که دارای تجربه طولانی مدت هستند می‌توانند راه سهل و آسان را به شما نشان دهند. بهتر است از کارشناسانی مشاوره دریافت کنید که در زمینه های مختلف مانند فعالیت های اقامتی در اروپا و تجاری سررشته داشته باشند. این دسته از مشاوران و کارشناسان همچنین می توانند متقاضیان را در زمینه ثبت شعبه و شرکت و مسائل مربوط به اتاق بازرگانی راهنمایی نمایند. توصیه می کنیم اگر زیاد به چم و خم کار آشنایی ندارید، از وکلای متخصص مشورت دریافت کرده تا به نتیجه موفقیت آمیز دست پیدا کنید. نحوه ثبت شعبه در یونان مستلزم آگاهی از تمام قوانین وضع شده در این کشور است که تنها کارشناسان حرفه ای در این زمینه بطور کامل به آن مسلط هستند. البته قوانین وضع شده توسط دولت یونان، ثبت شعبه را در این کشور برای متقاضیان به امری راحت تبدیل کرده است. جهت ثبت شعبه در این کشور باید مدارک لازم در دفتر اسناد رسمی بررسی گردد. بعد از آن شرایط لازم جهت تاسیس شعبه برای متقاضی فراهم شده و مستندات جمع‌آوری شده به محل ثبت جهت انجام کار ارجاع داده می شود.

“مهاجرت راحت و بی دغدغه حق شماست…” 

 

ارائه انواع خدمات در جهت ثبت شعبه در یونان

هنگام انتخاب وکلای حقوقی یکسری خدمات برای ثبت شعبه به متقاضیان ارائه می شود. ابتدا جهت آگاهی افراد از نمونه های مختلف تاسیس شرکت و شعبه در یونان به متقاضیان یکسری اطلاعات در قالب مشاوره ارائه می‌شود. وکیل انتخابی شما در واقع وکیل رسمی شما در امور حقوقی است که وظیفه انجام امور مربوط به ثبت شعبه را در کشور یونان بر عهده خواهد داشت. همچنین مراحل دریافت ویزا جهت پیشروی کارها در یونان که در روند ثبت شعبه تاثیر زیادی دارد نیز توسط آنها انجام می پذیرد. از دیگر خدماتی که برای ثبت شعبه در یونان ارائه می شود می توان به امکان افتتاح حساب بانکی اشاره کرد. همچنین امکان دست و پا کردن یک دفتر مجازی و در اختیار داشتن یکسری امکانات و تجهیزات مانند ایمیل، سایت، فکس و تلفن برای متقاضیان فراهم می شود. در جهت ثبت شعبه در یونان برای مدیرعامل و همراهان یا خانواده وی اقامت یکساله اخذ خواهد شد.

مراحل ثبت شعبه در یونان

ثبت شعبه در یونان طی مراحل خاصی انجام می پذیرد که در این بخش از مقاله به ترتیب به ارائه آنها می‌پردازیم. اولین کار تشکیل پرونده توسط وکلای یونان است. برای این کار لازم است با وزارت بازرگانی و امور خارجه هماهنگی‌های لازم انجام شود. در پایان دولت یونان با تایید و موافقت طرح اقتصادی شما اجازه فعالیت تجاری و ثبت شعبه در یونان را برای شما صادر می کنند. مرحله بعد گرفتن وقت از سفارت جهت دریافت ویزا و اخذ اقامت یکساله جهت انجام مراحل تاسیس شعبه در یونان است. نگران نباشید! اقامت شما بعد از یکسال با ارائه گزارش کار شرکت مورد تمدید قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است در صورتی که فعالیت کاری شما در این مدت قابل قبول واقع شود، بعد از مدت سه سال می‌توانید اقامت دائم دریافت نمایید.

بدین منظور ما در گروه مهاجرتی پارامیس مهاجر با بهره مندی از مشاورین و وکلای خبره بهترین ملک ها را برای شما در نظر داریم کارشناسان ما بهترین ها را به شما پیشنهاد می کنند. جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید ملک در یونان با مشاورین ما تماس بگیرید در خدمتیم

بحث پایانی

در بخش پایانی مقاله به عنوان نتیجه گیری بحث می توان گفت که در مجموع ثبت شعبه از نوع مسئولیت محدود بهترین گزینه جهت ثبت شعبه در یونان است. برای این کار لازم است که شعبه توسط یک مسئول یونانی به ثبت برسد و برای انجام این کار انتخاب سرپرست مورد نیاز است. انتخاب یک مسئول پرداخت مالیات نیز از واجبات کار می باشد. در پروسه ثبت شعبه در بعضی موارد ضمانت بانکی احتیاج می‌شود که برای این کار ارائه یک بیزینس پلن از اقدامات ضروری به حساب می آید. لازم به ذکر است که در کشور یونان تنها راه سرمایه‌گذاری ثبت شعبه نیست. بلکه راه‌های دیگری نیز مانند خرید ملک از روش‌های معتبر جهت سرمایه‌گذاری در این کشور محسوب می‌شود.

نظر شما نصبت به این مقاله ؟

به نوشته ما امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی 0

تا حالا رأی نداده‌اید، اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *